تلویزیون 50 اینچ جی پلاس

 

جی پلاس از همان تولیدات اولیه و نخستین محصولاتش، نشان داد که در طراحی حرف زیادی برای گفتن دارد. تلویزیون 50 اینچ جی پلاس از یک طراحی بسیار زیبا و مدرن بهره می برد که باعث زیباتر شدن دکور منزل و مدرن جلوه دادن آن می شود. علاوه بر این به دلیل اندازه ۵۰ اینچی، برای تمامی خانه ها، حتی خانه های بزرگ نیز کاملاً مناسب است و انتخابی مقرون به صرفه به شمار می رود.

رزولوشن

 تلویزیون 50 اینچ جی پلاس در دو مدل با رزولوشن های فول اچ دی و 4K تولید و به بازار عرضه شده است. هر دو مدل از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و جزئیات تصویر در آنها به خوبی نمایش داده می شود و رنگ ها نیز کیفیت بالایی دارند. با این وجود تلویزیون 50 اینچ جی پلاس با رزولوشن فول اچ دی، برای کسانی که بیشتر قصد تماشای فیلم و سریال با تلویزیون دارند، مناسب است و رزولوشن 4K برای کسانی که می خواهند با تلویزیون به انجام بازی های ویدئویی بپردازند، مناسب تر است.

پنل با کیفیت

یکی از اصلی ترین مزایای تلویزیون 50 اینچ جی پلاس، داشتن پنل AV است. این پنل زاویه دید گسترده ای را فراهم می آورد و از هر زاویه می توان بدون افت کیفیت، تصاویر تلویزیون را مشاهده کرد. علاوه بر این کیفیت رنگ ها نیز در آن بسیار بالاتر از سایر پنل هاست و رنگ ها با غلظت بالایی نمایش داده می شوند و تصاویر طبیعی تر و زنده تر از سایر تلویزیون ها دیده می شود. همچنین از فناوری Direct-LED HDR۱۰ نیز پشتیبانی می شود. این فناوری از جدیدترین فناوری های تلویزیون در جهان است و استفاده از آن باعث می شود که جزئیات تصاویر با وضوح بسیار بیشتری دیده شود. علاوه بر این سایه های تصویر نیز روشن تر نمایش داده می شوند.

گیرنده دیجیتال داخلی

در تمامی مدل های تلویزیون 50 اینچ جی پلاس، گیرنده دیجیتال داخلی تعبیه شده است. این گیرنده دیجیتال به خوبی قادر به دریافت شبکه های تلویزیون ایران با بهترین کیفیت ممکن است و همین کاربر را از صرف هزینه بیشتر برای خرید گیرنده دیجیتال جداگانه خلاص میکند.

 تلویزیون 50 اینچ جی پلاس هوشمند

جی پلاس برخی از مدل های تلویزیون 50 اینچ را به همراه سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال به وای فای به بازار عرضه کرده است که بیشتر آن ها را با نام تلویزیون هوشمند میشناسیم.

تلویزیون 50 اینچ جی پلاس هوشمند دارای آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که قدرت پردازشی آن را یک پردازشگر ۴ هسته ای قدرتمند تامین می کند. علاوه بر این قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و LAN را نیز دارد. مشخصات فنی تلویزیون 50 اینچ جی پلاس هوشمند کاملاً برای نصب برنامه های مختلف اندرویدی کافیست و گشت و گذار در سایت ها و استفاده از برنامه های مختلف در آن با سرعت بالایی انجام می شود.

 پورت های متعدد

یکی از اصلی ترین ویژگی های تلویزیون 50 اینچ جی پلاس، داشتن پورت های متعدد است که امکان اتصال دستگاه های مختلف به تلویزیون را فراهم کرده و استفاده از تلویزیون را آسان تر می کند. از جمله پورت های موجود در تلویزیون 50 اینچ جی پلاس می توان به سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید