انواع مختلف ماشین لباسشویی

مدل های مختلف ماشین لباسشویی را در دو دسته‌ی کلی ماشین لباسشویی های درب از جلو و درب از بالا میتوان تقسیم بندی کرد. ماشین لباسشویی درب از بالا که با نام ماشین لباسشویی سطلی نیز شناخته می شود، قدیمی ترین نوع ماشین لباسشویی است که مخزن شستشوی آن از سمت بالا در دسترس کاربر قرار دارد. ماشین لباسشویی درب از جلو، نوع جدیدتر ماشین لباسشویی بوده و معمولاً دارای امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به ماشین لباسشویی های سطلی است.

را از لحاظ نحوه کارکرد نیز می توان به دو دسته ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی کرد. ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، قادر است تمامی فرایند شستشو از شستن لباسها تا آبکشی و خشک کردن را به صورت کاملا خودکار و بدون نیاز به دخالت کاربر انجام دهد. ماشین لباسشویی های درب جلو معمولاً از نوع ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک هستند. در ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک، برای انجام مراحل مختلف شستشوی لباس ها، نیاز به دخالت کاربر وجود دارد. برای مثال بعد از اتمام شستشو، لازم است که به صورت دستی لباس ها را به خشک کن انتقال دهید و ماشین لباسشویی قادر به خشک کردن لباس ها در مخزن شستشو نمی باشد. نوع خاصی از ماشین لباسشویی های درب از بالا هم هستند که تنها یک مخزن برای شستن و آبکشی لباس ها دارند و قادر به خشک کردن لباس ها نمی باشند. ماشین لباسشویی های درب از بالا، معمولا دارای ظرفیت بالاتر و قیمت کمتر هستند. در حالی که ماشین لباسشویی های درب از جلو معمولا امکانات و راحتی بیشتری برای استفاده کنندگان خود فراهم می کنند.

ماشین لباسشویی ایرانی

کمپانی های مختلفی در جهان به تولید ماشین لباسشویی می پردازند که از جمله شناخته شده ترین آن ها می توان به کمپانی بوش، سامسونگ و ال جی اشاره کرد. در سال های اخیر، تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی مثل اسنوا، جی پلاس و ایکس ویژن نیز اقدام به تولید ماشین لباسشویی کرده اند و حالا ماشین لباسشویی های ایرانی را نیز می توان در انواع و ظرفیت های مختلف به راحتی در بازار پیدا کرد. فروشگاه آنلاین نفیس ۲۴ در راستای حمایت از تولیدات و برندهای ایرانی، مدل های مختلف ماشین لباسشویی جی پلاس و دیگر برند های ایرانی را در کنار محصولات خارجی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در اختیار هموطنان قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید