راه اندازی سایت فروشگاه موبایل و لوازم جانبی + نمونه کارها

آموزش کامل طراحی سایت فروشگاهی موبایل و لوازم جانبی فرایند ساده‌ای دارد؛ از این‌رو صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با استفاده از این فروشگاه اینترنتی نظر خریداران را به خود جلب کنند. در حال حاضر فروش لوازم جانبی موبایل یکی از پرفروش‌ترین محصولات در حوزه لوازم دیجیتال است و افراد بسیاری را برای ساخت سایت فروش موبایل و لوازم جانبی ترغیب می‌کند. تلفن همراه یا همان موبایل در زندگی روزمره همه افراد نقش مهمی یافته است. علاوه‌بر کارایی این دستگاه ابزارک‌ها و لوازم جانبی که در کنار آن استفاده می‌کنیم، از اهمیت بسیاری برخوردار است. در ادامه با معرفی آموزش و طراحی سایت فروشگاهی موبایل همراه ما باشید.

امکانات سایت فروشگاهی موبایل و لوازم جانبی

فروش محصولات و محبوبیت بیش ‌از اندازه به لوازم جانبی موبایل، افراد بسیاری را برای راه‌اندازی این کسب‌وکار سودآور ترغیب می‌کند. این شغل به دلیل مزایای بسیاری که دارد می‌تواند برای آقایان کاملا ایده‌آل باشید؛ در مطلب ۹ ایده درآمدزایی در منزل برای اقایان این موضوع را به طور کامل بررسی کرده‌ایم. در حال حاضر نیازی نیست زمان و هزینه زیادی را صرف طراحی سایت فروشگاهی کنید، بلکه با مشاوره یک تیم حرفه‌ای در کمترین زمان این کار برای شما عملی خواهد شد. با توجه به تمایل افراد به خرید اینترنتی و تقاضای بالای لوازم جانبی موبایل می‌توانید با طراحی یک سایت فروش ایده‌آل به‌راحتی از رقیبان خود در این عرصه پیشی بگیرید. طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای این امکان را به مدیران می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند مشتری‌های زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کنند. این امکانات اعتماد مشتریان را جلب و آن‌ها را ترغیب می‌کند از فروشگاه شما خرید کنند. از جمله این امکانات در آموزش کامل طراحی سایت فروشگاهی موبایل و لوازم جانبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشخصات محصولات و کالاها و ساختار محتوایی و بلاگ به‌روشنی مشخص شده باشد. هر محصول باید براساس برند دسته‌بندی شود و قابلیت دسته‌بندی کردن آن براساس نوع محصولات وجود داشته باشد. قابلیت قراردادن چندین تصویر از محصول مورد نظر در وب‌سایت از امکانات دیگر یک وب‌سایت موبایل است. همچنین امکان خرید‌وفروش آنلاین، استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی هنگام طراحی سایت فروش موبایل و لوازم جانبی، درج قیمت محصولات و قابلیت اعمال‌کردن تخفیف، امکان ثبت عضو و همچنین ثبت‌نام در باشگاه‌های گروهی به همراه یک شماره اشتراک از دیگر امکانات ضروری یک فروشگاه اینترنتی است. یک وب‌سایت فروش موبایل باید ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته به همراه مشاوره کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرد و قابلیت مقایسه بین دو یا چند گوشی از تمامی جوانب را داشته باشد. بخش تخصصی گوشی‌ها به همراه تولید ویدئوهای برخی از موبایل‌ها این امکان را به کاربران می‌دهد تا تصمیم بهتری درباره خرید بگیرند.

کسب‌وکار آنلاین خود را از کجا شروع کنیم؟

گذراندن چندین مرحله در آموزش کامل طراحی سایت فروشگاهی موبایل و لوازم جانبی مورد نیاز است تا فروشگاه اینترنتی بی‌نقصی طراحی شود.

  • بررسی ظرفیت‌های بازار

بررسی ظرفیت و پتانسیل بازار در ابتدا بسیار ضروری است. میزان محبوبیت، قیمت، میزان فروش، سود فروش، رقابت و حجم بازار از موارد مهمی هستند که باید در نظر داشته باشید. درباره رقبا، تمام اطلاعات قیمت و محصول رقابتی تخفیف کنید تا بهترین محصول را روانه بازار کنید؛ برای مثال، توجه به محبوبیت و رواج محصولات لوازم جانبی موبایل بسیار مهم است.

  • برندهای محبوب در بازار

این موضوع که ۶۰ درصد افراد از گوشی سامسونگ و ۴۰ درصد از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند، در تصمیم‌گیری شما درباره محصول اهمیت بسیاری دارد. توجه به این نکته به شما کمک می‌کند در آینده به فروش قابل‌توجهی برسید.

  • توجه به محصولات محبوب و رقابتی

باید توجه داشت که سود قابل‌توجهی در فروش موبایل و لوازم جانبی آن وجود دارد. قیمت موبایل از عوامل تعیین‌کننده‌ای است که نظر مشتریان را به خود جلب می‌کند. با قیمت‌گذاری درست محصول، افراد بیشتری تمایل دارند از فروشگاه شما خرید کنند.

  • تهیه لیست از محصولات رقبا

از دیگر مواردی که باید در آموزش کامل طراحی سایت فروشگاهی موبایل و لوازم جانبی به آن توجه کرد، تنوع محصولات موجود در سایت‌های فروشگاهی رقباست. یک لیست از این محصولات تهیه کنید و مطمئن شوید این اقلام در سایت شما نیز وجود دارد.

  • تمایز کسب‌وکارشما با سایر فروشگاه‌ها

در نظر گرفتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد کسب‌وکار اینترنتی به شما بسیار کمک می‌کند؛ برای مثال، قیمت‌گذاری، میزان کمیاب بودن محصولات و باکیفیت بودن آن‌ها و همچنین تنوع بالای محصولات لوازم جانبی بسیار تأثیرگذار خواهند بود.

  • یافتن تأمین‌کننده

پس از انتخاب بازار و نوع محصول، محصولات خود را به قیمت عمده از یک تأمین‌کننده تهیه کنید. نمایندگی‌های برندهای مختلف در شهر و همچنین امکان خرید محصولات مورد نیاز خود را از خارج از کشور در نظر بگیرید. برای فروش بیشتر، داشتن تأمین‌کننده مناسب بسیار مؤثر است. همچنین فروش بیشتر، میزان هزینه طراحی سایت فروش موبایل و لوازم جانبی را پوشش می‌دهد. برای فروش بیشتر و افزایش سود فروش موبایل و لوازم جانبی، خرید به‌صورت عمده و با قیمت مناسب اهمیت بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید