هود

سرآشپزها هر روز زمان زیادی را در آشپزخانه می گذرانند آتیس کالا بنابراین داشتن فضایی دلپذیر و خوشبو حق آنهاست. در نتیجه تولیدکنندگان هر روز هودهای ایرانی بهتری را به بازار معرفی می کنند. برای انتخاب و خرید هودی مناسب که نیازهای خاص شما را در این زمینه برآورده کند، باید بهترین برندهای هود ایرانی را بشناسید و از قبل خود را از نکات مهم مرتبط با آن آگاه کنید. با این حال، ما در این مقاله تمام مسائل مهم را برای شما توضیح می دهیم قیمت هود لمسی

نکات مهم قبل از خرید هود
اگر می خواهید هنگام خرید هود از ضرر و زیان جلوگیری کنید و خریدی سودآور داشته باشید باید نکات مهمی از جمله بی صدا بودن، مکش زیاد، فضای آشپزخانه و ابعاد و ظاهر هود را در نظر بگیرید. تنها از این طریق و در کنار آشنایی با بهترین برندهای ایرانی، انتخابی مطمئن خواهید داشت.

سکوت روی کاپوت
هود پر سر و صدا نه تنها یک مشکل آزاردهنده است، بلکه در بسیاری از موارد آن را به وسیله ای بی مصرف تبدیل می کند. این مشکل خرید هود بی صدا را به یکی از مهم ترین ویژگی ها تبدیل کرده است.

مکش در بالای درب
انواع مختلفی از هودها با قدرت مکش خاصی طراحی می شوند که هر کدام برای برخی افراد مناسب تر است. به عنوان مثال، یک هود با مکش بسیار قوی بیشتر برای آشپزخانه رستوران ها مناسب است، در حالی که یک مدل با مکش متوسط ​​یا قوی عملکرد مفیدی را برای مصارف خانگی ارائه می دهد. قدرت مکش بیشترین تأثیر را در جذب باکتری ها، بوهای نامطبوع، ذرات بخار و سایر آلاینده ها خواهد داشت. بنابراین اهمیت این نکته را نباید دست کم گرفت.

 

فضای آشپزخانه و ابعاد هود
بهترین برندهای هود ایرانی را بشناسید

هنگام خرید هود باید دقت کنید که دقیقاً با فضای آشپزخانه مطابقت داشته باشد. برای این کار ابتدا باید ابعاد و فضای هود را در آشپزخانه اندازه بگیرید و سپس در هنگام خرید آن را با ابعاد هود مطابقت دهید. به این ترتیب در نهایت به یک مدل استاندارد با قرارگیری دقیق و صحیح دست خواهید یافت.

ظاهر هود مانند رنگ، طرح، اندازه، استیل یا شیشه ای و همه این موارد تاثیر زیادی در ظاهر آشپزخانه شما خواهد داشت. همچنین امروزه هودها از نظر نوع نصب در انواع مختلفی ساخته می شوند و هرکس یک نوع را بر دیگری ترجیح می دهد. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب مدل مورد نظر اولویت بندی های لازم را انجام دهید تا از نتیجه راضی باشید.

اینها مهم ترین نکات قبل از خرید هود هستند که دانستن آنها در کنار شناخت بهترین برندها به شما در انتخاب عاقلانه کمک می کند. البته اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید بهتر است به مقاله ای که در خرید هود به چه نکاتی توجه کنید مراجعه کنید.

انواع هود
شناخت انواع هود به شما کمک می کند مدلی را انتخاب کنید که با نیاز و آشپزخانه شما سازگار باشد. در حالی که ظاهر کابینت و آشپزخانه تاثیر بسزایی در این انتخاب دارد، اما در نهایت سلیقه شخصی است.

هود جزیره ای: این نوع هود از سقف آویزان شده و بالای اجاق گاز قرار می گیرد.
هود شومینه ای: این هود به موازات اجاق گاز نصب می شود.
هود مخفی (توکار): این نوع به صورت توکار بوده و فضای نسبتا کمی را اشغال می کند.
هود زیر کابینتی: یکی از معروف ترین و قدیمی ترین هودهایی است که زیر کابینت و بالای اجاق گاز قرار می گیرد.
هود مورب: این نوع مدل پرطرفدار با طراحی زاویه دار بالای اجاق گاز نصب می شود.
هر یک از این انواع دارای طیف وسیعی از مدل های تولید شده توسط برندهای مختلف می باشد. در عین حال هر کدام علاوه بر داشتن طرفداران فراوان، عملکرد خاص خود را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند.

بهترین هودی های ایرانی
بهترین برندهای هود ایرانی را بشناسید

اگر به لوازمی که برای استفاده به خانه خود می آورید اهمیت می دهید، باید بهترین هودهای ایرانی را برای خرید بررسی کنید. این برترین ها شامل برندهای هود کن، اخوان، بای مخت، آلتون و استیل البرز است.

دیدگاهتان را بنویسید