قیمت های تلویزیون جی پلاس

این تلویزیون 42 اینچی طراحی جمع و جور دارد، بنابراین می تواند گزینه خوبی برای فضاهای کوچک باشد. تلویزیون جی پلاس دارای دو پایه پلاستیکی با قابلیت تنظیم ارتفاع است. از ویژگی های بسیار خوب تلویزیون می توان به 3 پورت HDMI اشاره کرد انتخاب سنتر که از نظر قیمتی واقعاً یک ویژگی زیبا و منحصر به فرد این تلویزیون است.

در پشت کیس دو پورت USB تعبیه شده است که می توان آنها را به فلش USB، هارد دیسک و سایر دستگاه های هوشمند متصل کرد. به طور کلی در مورد پورت تلویزیون دسترسی به برخی از پورت ها به دلیل موقعیت مکانی آن مشکل است.گلدیران پلاس است.

دیجی کالا تلویزیون جی پلاس دارای رزولوشن فول اچ دی است که چندان بالا نیست اما با توجه به قیمت و برد آن می توان آن را قابل قبول دانست. همچنین کیفیت و وضوح رنگ های به کار رفته در پنل VA را تضمین می کند.

هم اکنون ایمالز می توانید GTV-42MH412N G-Plus را با قیمت شش میلیون در بازار خریداری کنید. اما آیا این محصول ارزش پول را دارد؟ با این قیمت گزینه های بهتری برای رفتن به بازار دارید؟ ویدیو را حتما ببینید تکنولایف
با کیفیت
گلدیرا را به عنوان نماینده ویژه محصولات ال جی در ایران می شناسیم. برند معروفی که سال ها پس از فروش محصولات کره ای را ارائه می دهد، اکنون جی پلاس را عرضه می کند. به گزارش شوکت کالا، یکی از نمایندگان معتبر این برند، محصولات جی پلاس از قطعات و فناوری های ال جی بهره می برند و با کیفیت ترین تلویزیون ایرانی به شمار می روند.

برند در ایران تولید می شود و این شرکت با نام آشنا و شناخته شده گلدیرا شناخته می شود. گلدیران گارانتی 18 ماهه این برند را نیز بر عهده دارد و همه ما از خدمات عالی این شرکت اطلاع داریم. حتی تلویزیون های این برند 1 ماه گارانتی دارند، در صورت ایراد از تلویزیون به صورت رایگان تعویض می شود و بعد از اتمام گارانتی 18 ماهه می توانید تا 2 سال دیگر کمتر از 2 سال پرداخت کنید. از این شرکت

باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا مشتریان بیشتری می توانند در مورد استفاده از این محصولات با برند ایرانی اظهار نظر کنند تا بررسی کنیم که آیا این سخنان درست است یا خیر. در آینده به معرفی ویژگی های تلویزیون های جی پلاس خواهیم پرداخت.

دلاوا

امکانات زومیت
جی پلاس مانند سایر برندهای دنیا محصولات زیادی را با اهداف مختلف تولید و تولید کرده است. به طور کلی علاوه بر تقسیم بندی تلویزیون های GPlus به دسته های HD، Full HD، Ultra HD، QLED، گروه دیگری نیز برای آن ها وجود دارد:

سری جی پلاس T K

سری جی پلاس تی وی ال

دیدگاهتان را بنویسید