تلویزیون جی پلاس 43 اینچ Full HD مدل GTV-43MH414N

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ Full HD مدل GTV-43MH414N یک تلویزیون با فناوری و تکنولوژی های متعدد و شگفت انگیز است. این نوع دستگاه در دسته محصولات رومیزی قرار میگیرد که بسیار نیز طرفدار دارد. البته شایان ذکر است که از محصول میتوانید هم به عنوان یک اسمارت تی وی رومیزی و یک اسمارت تی وی دیواری استفاده کنید. اتصال این محصول به دیوار نیز از طریق یک صورت می‌گیرد.

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ Full HD

مدل GTV-43MH414N به دو صورت دیواری و یا با استفاده از پایه بر روی میز قابل استفاده می باشد. کیفیت این تلویزیون 43 اینچ در حد تلویزیون های مدرن بازار است.

تکنولوژی صفحه تلویزیون جی پلاس 43 اینچ Full HD مدل GTV-43MH414N

تکنولوژی صفحه این محصول تخت و از فناوری ال ای دی تولید شده است. فناوری LED نسبت به صفحه‌های قدیمی کیفیت بالاتری دارد. تکنولوژی ال ای دی جزئیات بیشتر، رنگ های سفید را سفید تر و رنگ های مشکی را مشکتی تر نمایش می‌دهد. سیستم صوتی این دستگاه 2 کاناله و دارای توان خروجی 16 وات است که توان هر بلندگو 8 وات می باشد.

قیمت تلویزیون جی پلاس 43 اینچ  GTV-43MH414N

این دستگاه دارای درگاه‌های USB, HDMI ورودی آنتن و خروجی هدفون است. با خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نفیس 24، آن را درب منزل تحویل بگیرید.

علاوه بر کیفیت تصویر خوب خود تلویزیون جی پلاس 43 اینچ، این محصول قادر است تا کیفیت تصویر فیلم های قدیمی تر را نیز ارتقاء دهد. رزولوشن تصویر 1080 در 1920 و با کیفیت FHD بوده که به نسبت ابعاد، تصویر عالی را به نمایش خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید